Welcome to Syndicate Gamers

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

trigger.exe

Level 1
  • Content count

    274
  • Joined

  • Last visited

About trigger.exe

  • Rank
    Poster
  • Birthday 04/04/98

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Wisconsin
  • Interests
    yo mum

Recent Profile Visitors

2265 profile views
  1. Im making a few, can't guarantee if they are gonna get added or not.
  2. still counts as cheating
  3. Happy b-day my dude.
  4. The same thing happened to me a couple years ago, ik what that poor girls going to be feeling. Hope shes going to be okay.
  5. I just noticed something from this. Today is Chris Cornell's birthday, Chester and Chris were really good friends, could that be part of the cause of why he killed him self? We will never know ig.
  6. haxie waxie
  7. I legit just saw this on CNN on my phone, heartbroken saying he was one of my all time fav vocalist. He committed suicide, in case anyone was wondering.
  8. This would be really nice, but when a new player comes on, people do explain what to do and how to do it, we arn't that much of dicks. and one of these days someones gotta make a google sheet of expertise... plz
  9. No idea who he is, but r.i.p
  10. I also have a spotify playlist that though the years i just keep adding songs to it, 743 songs in this playlist. Its mainly stuff from the 70s-early 2000s, heavy metal, metal, punk rock, rock, ect...
  11. Don't beleve him here he is bad asf
  12. Iv never really liked CoD games, but i am a huge fan of WW2 games, so i might actually give this a try.
  13. First off, SG is steam gamers and they are super gay. Second off, if your silver-nova you can always play with me, i just tend not to try as hard most of the time when it comes to comp. I tend to play with @tazmanianxdude a lot, and a few other members as well, but taz is my go to lets fuck some shit up comp bitch.